Профил на купувача
55-ТО СРЕДНО УЧИЛИЩЕ "ПЕТКО КАРАВЕЛОВ" - Профил на купувача
- Доставка на нетни количества активна електрическа енергия (средно и ниско напрежение) и избор на координатор на стандартна балансираща група за нуждите на 55 СУ „Петко Каравелов“>
- „Доставка на подкрепителни закуски за децата от подготвителна група и учениците от І до ІV клас в 55. СУ „Петко Карвелов“ за учебните дни през 2024 година“
- „КОМПЛЕКСНО ЕЖЕДНЕВНО ПОЧИСТВАНЕ НА СГРАДАТА НА 55. СУ „ПЕТКО КАРАВЕЛОВ“
- „Доставка на оборудване за нуждите на 55. СУ „Петко Каравелов“
- "Доставка на хартиени и електронно четими учебници по КМИТ за учениците от седми клас"
- Доставка на мебели за нуждите на 55. СУ "Петко Каравелов"
- Ремонт на коридори и стаи находящи се на втори етаж в 55 СУ "Петко Каравелов"
- Доставка на учебници и учебни тетрадки, и осигуряване на достъп до електронно четими учебници - за безвъзмездно ползване от учениците от 55. СУ „Петко Каравелов“ за учебната 2023/2024г.
- Доставка на закуски за децата от подготвителните групи и учениците от І до ІV клас в 55. СУ „Петко Карвелов“ за учебните дни през 2023 година
- Доставка на мултитъч бюра с Windows 10 интерфейс
- Доставка на учебници по компютърно моделиране и информационни технологии за учениците от пети и шести клас
- „Строително монтажни работи на физкултурен салон с прилежащи съблекални и частичен ремонт на фасадата на училищната сграда“
- „Строително монтажни работи на помещения, находящи се в сградата на 55 СУ и ремонт на площадкова канализация“
- „Строително монтажни работи по ремонт на покрива на сградата на 55. СУ „Петко Каравелов“
- „Проектиране, изграждане, внедряване и поддръжка на система за видеонаблюдение за нуждите на 55 СУ „Петко Каравелов”
- „Доставка на плод, мляко и млечни произведения и/или закуски за нуждите на учениците от I-ви до IV-ти клас и подготвителна група на 55 СУ „Петко Каравелов“
- „Доставка на учебници и учебни тетрадки, и осигуряване на достъп до електронно четими учебници - за безвъзмездно ползване от учениците от 55. СУ „Петко Каравелов“ за учебната 2022/2023г.“
- „Доставка на топлинна енергия за нуждите на 55 – то СУ „Петко Каравелов“
- “Извършване на строително-монтажни работи с цел текущи ремонти на тоалетни в сградата на 55. СУ „Петко Каравелов“
- Избор на доставчик на активна нетна електрическа енергия и координатор на балансираща група за ниско напрежение за нуждите на 55 СУ „Петко Каравелов“
- Доставка и монтаж на мебели и декоративни елементи за обзавеждане на STEM Център и четири класни стаи в сградата на 55 СУ „Петко Каравелов“
- Доставка и инсталиране на стереоскопични лаптопи с активни 3D очила за оборудване на STEM център в 55 СУ „Петко Каравелов“
- Доставка на компютри и техника за оборудване на STEM Център в сградата на 55 СУ „Петко Каравелов“ гр. София“
- СМР/СРР на покрива на сградата на 55. СУ „Петко Каравелов“
- Текущ ремонт на тоалетни в сградата на 55. СУ „Петко Каравелов“ в изпълнение на проект „София избира децата“
- Доставка на компютри и техника за оборудване на STEM Център в сградата на 55 СУ „Петко Каравелов“ гр. София“
- Текущ ремонт за изграждане на STEM Център в сградата на 55 СУ „Петко Каравелов“ гр. София“.
- Доставка на учебници, учебни комплекти и достъп до електронно четими учебници за безвъзмездно ползване от учениците от 55 СУ "Петко Каравелов"за учебната 2021/2022 г. по обособени позиции“
- Доставка на закуски за децата от подготвителните групи и учениците от І до ІV клас в 55-то СУ„Петко Каравелов“ , гр. София“
- Договор от 10.02.2020 г. при общи условия за продажба на топлинна енргия за стопански нужди.
- Договор от 31.07.2020 г. за възлагане на обществена поръчка на стойност по чл.194, ал.1 от ЗОП
- Договор от 06.02.2020 г. за възлагане на обществена поръчка на стойност по чл.20, ал.3 от ЗОП
- Договор №51896/23.12.2020 г. за възлагане на обществена поръчка на стойност по чл.20, ал.3 от ЗОП
- „Доставка и инсталиране на преносими компютри с необходимия лиценз за управление за нуждите на 55 СУ „Петко Каравелов“
- „Доставка и инсталиране на преносими компютри с необходимия лиценз за управление за нуждите на 55 СУ „Петко Каравелов“
- Протокол
- ПРОТОКОЛ от заседанието на комисията, назначена със заповед №754-1207/17.07.2020г. - Текущ ремонт на сградния фонд на сградата на 55 СУ "Петко Каравелов"
- Обществена поръчка с предмет: „Текущ ремонт на сградния фонд на 55 СУ „Петко Каравелов“, гр. София“
- Решение за откриване на процедура "Доставка на познавателни книжки, учебници и учебни помагала за безвъзмездно ползване от деца от ПГ и учениците от І до VІІ клас на 55.СУ "Петко Каравелов", гр. София, за учебната 2020/2021 г."
- ЕЕДОП
- Обявление за процедура за набиране на предложения за доставка на продукти по схема „училищен плод“ и схема „училищно мляко“
- Обява за обществена поръчка по чл.20, ал.3 от ЗОП
- Документация за участие в процедура чрез събиране на оферти с обява по реда на ГЛАВА 26 от ЗОП
- Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл.20, ал.3 от ЗОП
- Образци договор
- Образци участие
- Проект на договор
- Заповед за избор на изпълнител
- Протокол
- Договор "БГ Учебник" ЕООД
- Договор "Бит и техника" ООД
- Договор за доставка на учебници СЦ "Педагог 6"
- Договор за доставка на учебници "ПРОСВЕТА - СОФИЯ" АД
- Договор за доставка на учебници "Рива" АД
- Договор за доставка на учебници "С.А.Н.ПРО" ООД
- Договор за доставка на учебници "Клет България" ООД
- Покана съгласно чл.191, ал.1, т.3 от ЗОП. от 29.10.2019г.
- Информация за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
- Обява за обществена поръчка
- Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка
- Д Е К Л А Р А Ц И Я по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици
- ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 192, ал. 3 от ЗОП във връзка с чл. 96а от ППЗОП за съответствие с критериите за подбор
- КРИТЕРИИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ На основание чл. 70, ал. 2, т. 3 ЗОП избраният критерий за оценка на офертите е "ОПТИМАЛНО СЪОТНОШЕНИЕ ЦЕНА-КАЧЕСТВО".
- Образец - представяне на участник
- Предложение за ИЗПЪЛНЕНИЕ
- Проект на договор
- УКАЗАНИЯ ЗА ИЗГОТВЯНЕ НА ОФЕРТА ЗА УЧАСТИЕ В ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЧРЕЗ СЪБИРАНЕ НА ОФЕРТИ С ОБЯВА ПО РЕДА НА ГЛАВА 26 И ЧЛ.187 ОТ ЗОП
- Информация за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
- До всички заинтересовани лица в процедура чрез събиране на оферти с обява - 02.08.2019
- Ценово предложение - 31.07.2019
- Разяснение до всички заинтересовани лица - 31.07.2019
- КСС - 31.07.2019
- Информация за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти - 31.07.2019
- Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка
- Обява за обществена поръчка на стойност по чл.20, ал.3 от ЗОП
- Д Е К Л А Р А Ц И Я по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици
- ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 192, ал. 3 от ЗОП във връзка с чл. 96а от ППЗОП за съответствие с критериите за подбор
- КСС
- Образец - ПРЕДСТАВЯНЕ НА УЧАСТНИК
- Предложение за изпълнение
- Проект на договор
- УКАЗАНИЯ ЗА ИЗГОТВЯНЕ НА ОФЕРТА ЗА УЧАСТИЕ В ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЧРЕЗ СЪБИРАНЕ НА ОФЕРТИ С ОБЯВА ПО РЕДА НА ГЛАВА 26 И ЧЛ.187 ОТ ЗОП
- Обява за обществена поръчка на стойност по чл.20, ал.3 от ЗОП
- Д Е К Л А Р А Ц И Я по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици
- ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 192, ал. 3 от ЗОП във връзка с чл. 96а от ППЗОП за съответствие с критериите за подбор
- Информация за публикуване в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл.20, ал.3 от ЗОП
- КСС
- Образец - ПРЕДСТАВЯНЕ НА УЧАСТНИК
- Предложение за изпълнение
- Проект на договор
- УКАЗАНИЯ ЗА ИЗГОТВЯНЕ НА ОФЕРТА ЗА УЧАСТИЕ В ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ЧРЕЗ СЪБИРАНЕ НА ОФЕРТИ С ОБЯВА ПО РЕДА НА ГЛАВА 26 И ЧЛ.187 ОТ ЗОП
Информация за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
- Обява за обществена поръчка по чл.20, ал.3 от ЗОП
- Документация
- Образци на документи
- Проект на договор
- Информация към АОП
- Протокол 3532-749/14.01.2019 г.
- Агенцията по обществени поръчки - Портал за обществени поръчки
- Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл.20, ал.3 от ЗОП
- Указания за изготвяне на оферта за участие в обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява по реда на глава 26 и чл.187 от ЗОП
- ДЕКЛАРАЦИЯ За липса на пречки за участие в процедура по ЗОП
- Договор
- Обзавеждане
- ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА за участие в обществена поръчка с предмет "Доставка и монтаж на мебели за нуждите на 55 - то Средно училище "Петко Каравелов""
- ПРЕДСТАВЯНЕ НА УЧАСТНИК в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет "Доставка и монтаж на мебели за нуждите на 55 - то Средно училище "Петко Каравелов""
- ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
- Разяснения по ЗОП от 14.12.2018
- Протокол с решение на комисия назначена със заповед №813-436/12.12.2018г. на Директора на 55.СУ
- Доставка на топлинна енергия за нуждите на 55.СУ "Петко Каравелов"
- ОБЯВА за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
- Образци на документи
- Договор проект
- Документация
- на комисия, назначена със Заповед № 1536-606/21.12.2017 г. на директора на 55-то СУ „Петко Каравелов”, със задача да разгледа, оцени и класира оферти, събрани чрез публикуване на обява по чл. 187, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) за възлагане на обществена поръчка при условията на чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП с предмет “Доставка на закуски, плод и мляко за децата от подготвителни групи и учениците от I-ви до IV – ти клас на 55-то СУ „Петко Каравелов”
- ЗАПОВЕД №1547-67/ 29.12.2017г.
- ОТНОСНО: Обявяване на класиране и избор на изпълнител на основание чл.20, ал.3, т.2 от ЗОП и Вътрешните правила за управление на цикъла за възлагане на обществени поръчки в 55. СРЕДНО УЧИЛИЩЕ „Петко Каравелов”, гр. София за поръчка с предмет: “Доставка на закуски, плод и мляко за децата от подготвителни групи и учениците от I-ви до IV – ти клас на 55-то СУ „Петко Каравелов”
- АРХИВ – 2015г. Осигуряване на физическа и електронна охрана на 55 СОУ „ПЕТКО КАРАВЕЛОВ”
- СЪОБЩЕНИЕ
- ПОКАНА
- ДОКУМЕНТАЦИЯ
- ИЗИСКВАНИЯ
- ДОГОВОР
- АРХИВ – 2014г. Осигуряване на физическа и електронна охрана на 55 СОУ „ПЕТКО КАРАВЕЛОВ”
- ПОКАНА
- ДОКУМЕНТАЦИЯ
- ИЗИСКВАНИЯ
- ДОГОВОР
Профил на купувача
Контакти
Адрес:
София 1756, ж.к. „Дървеница”, ул. Дъбница № 3
Транспорт:
- Автобусни линии: 64, 69, 70, 88, 123, 280, 294, 413
- Маршрутни линии: 5, 6, 22
- Метро: Станция „Мусагеница“
Канцелария:
- Телефон: 02/877-12-97
- E-mail: 55su@55su.bg
- E-mail: info-2223055@edu.mon.bg
Контакти
Таня Панчева - Директор
- Приемно време: Сряда от 11:00ч. до 12:00ч. и от 14:00ч. до 15:00ч.
- Е-поща: principal@55su.bg
- Срещите се осъществяват след предварително записан час на тел. 02/877-12-97
Антоанета Георгиева - ЗДУД начален етап /1-4 клас/
- Телефон: 02/877-12-97
- Е-поща: ageorgieva@55su.bg
Цонка Попова - ЗДУД прогимназиален етап
- Телефон: 02/877-12-97
- Е-поща: ts.popova@55su.bg
Детелина Бояджиева - ЗДУД гимназиален етап /8-12 клас/
- Телефон: 02/877-12-97
- Е-поща: de_boyadjieva2223@55su.bg
Мария Хаджиценева - ЗДУД
- Телефон: 02/877-12-97
- Е-поща: m_hadjiceneva@55su.bg